THIS IS WHY YOU NEVER TAKE RIDES WITH PEOPLE YOU DONT KNOW | Reacting To Scary Animations

   Vizionare 554,021

Kubz Scouts

Acum 3 luni

Kubz Scouts scary story animation reactions! In this episode we have one of the coolest and creepist scary claymations i've seen so far, a strange man following a family into a resturaunt and acting sus, two friends taking a road trip and experiencing a bizarre event & lastly we see what happens when you accept rides from people you dont know
Leave a LIKE for more!
More Kubz Scouts Scary Animations:
ropost.info/flow/qMlhp66jh6vE1Iw/video.html&t
Lee Hardcastle: ropost.info/flow/p5tmqWqVZW-8zJ4/video.html
Wansee entertainment:
ropost.info/flow/ztaqaqtygYTVsKI/video.html
ropost.info/flow/ycJgb2yknn2126Y/video.html
ropost.info/flow/jtddbGJ1nXfWzoA/video.html&t=
Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
Follow our Instagram! ► thekubzscouts
---------------------------

We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!

#KubzScouts

Comentarii
Arron Gue
Arron Gue Acum 4 ore
Jay:ughhhhhhh! coryxkenshin:ughhhhhhhhhhh!!
Someone I am • 7 years ago
Someone I am • 7 years ago Acum 8 ore
*wHat A tWiSt!!!!*
Sharing Trails
Sharing Trails Acum 9 ore
My last words for granny" I've fallen and I can't get up"
Kalel Khantavong
Kalel Khantavong Acum 12 ore
Oh crap you didn't see this
Kalel Khantavong
Kalel Khantavong Acum 13 ore
The monster had big saggy balls
Lauren Scott
Lauren Scott Acum 13 ore
Yes yes and no
Walter Leon Jones
Walter Leon Jones Acum o Zi
Aww the granny was soo Scared 😨.I feel bad
Queen CiCi
Queen CiCi Acum 2 Zile
The first video, I watched Coryxkenshin react to it, I don’t know who’s reaction was funnier Jay’s or Cory’s 😂
Jennifer Phillips
Jennifer Phillips Acum 2 Zile
💀💀💀💀💀💀🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦴👹👹👹👿👿👿👿👿
Anas Mimouni
Anas Mimouni Acum 2 Zile
I leave my door open i think i am the only one in my house that does that
Xx_moon_xX
Xx_moon_xX Acum 3 Zile
Sppp sppp can I have some cheese it's??? Come over here
Kpop Bear_
Kpop Bear_ Acum 3 Zile
That blood is disgusting
Godzilla 2019
Godzilla 2019 Acum 3 Zile
BUCKLE UP CUZ HERE WE GO
Ashley pascual
Ashley pascual Acum 4 Zile
i was so scared and when i saw her getting eat i was ganna troug up the grampa give the wrong pill :
vincent the boss not really
vincent the boss not really Acum 4 Zile
My curtains broke
Yashica Nayal
Yashica Nayal Acum 4 Zile
R.I.P. granny with unsatisfyingly unfinished crossword puzzle...
Evelyne Howes
Evelyne Howes Acum 5 Zile
I have two giant windows with no curtains but I'm on the second floor so I'm good
Yoink E
Yoink E Acum 6 Zile
Grandmas last words: damnit I should’ve finished that darn crossword puzzle. (Btw sorry I’m late lol)
rosemary cortez
rosemary cortez Acum 6 Zile
awe i appreciate jay’s word of advice at the end and how serious he was about it 🥺❤️
JEM ofthe80s
JEM ofthe80s Acum 6 Zile
THAT LAST ONE!! Just the idea of him waking up to find out that the kids he left behind were found emptied out in a LAKE!! I can only wonder how many REAL versions of that story exist on true crime sites...!! The first one, I'll bet Tim Burton is REALLY jealous of the guy who made it:)
D.D Animations
D.D Animations Acum 6 Zile
I sleep with my windows wide open -_-
Aaron Stoner
Aaron Stoner Acum 6 Zile
Did that thing that popped out of the wall have two saggy ass nuts? Jay has his priorities straight.
Izuku Midoriya
Izuku Midoriya Acum 6 Zile
That clay mation was the scariest and goriest thing ever..
MINTY NUGGET FREAK
MINTY NUGGET FREAK Acum 7 Zile
Bald guy: *pays* Woman: * refuses to pay* Waiter: EXTRA CHA CHING!!
ja caм throkic
ja caм throkic Acum 7 Zile
Dude said his bladder would pop bit then all of a sudden he had to take a huge dookie
Analiz Perez
Analiz Perez Acum 7 Zile
no one: jay:*yawns bc the man's voice sounds sleepy*
Analiz Perez
Analiz Perez Acum 7 Zile
i actually have 2 windows for a person like him to reach or to knock on but there very high for him to even reach.
Trevor Green
Trevor Green Acum 8 Zile
I have something to close but I will always leave it close also my house is a second floor and I'm on the second floor
Trevor Green
Trevor Green Acum 8 Zile
The monster did head small
Loki Scholtz
Loki Scholtz Acum 8 Zile
F in the chat for granny
Wee. a . boo
Wee. a . boo Acum 8 Zile
I live in an apartment. On the 8th floor. without a balcony. so I think whoever's trying to look inside might as well be in a damn helicopter.
// Mei-Lee //
// Mei-Lee // Acum 8 Zile
Did anyone notice that in the first animation (second video) he suddenly had a beard when standing up and walking away from the table?
I CUP
I CUP Acum 9 Zile
Is anybody else gonna talk about that man growing a full beard at 11:18??
DARION DARQUEZ MOSES
DARION DARQUEZ MOSES Acum 9 Zile
i told her to make me cookies she didnt so i sicked my goons on her:):):):):)
Gianna Swiskoski
Gianna Swiskoski Acum 9 Zile
poor granny 1 like = 1 pray for granny to have peace in heaven
EJstalkerRZ
EJstalkerRZ Acum 9 Zile
Omg when ever I see old people get hurt its like MEH HEART!
fran
fran Acum 9 Zile
i’m happy i don’t have a window 😈😈😈😈.
Aeryal Cruz
Aeryal Cruz Acum 10 Zile
No body gon talk about the monsters in the 1st animation had 🍆. 👁👄👁
Jm Gaming
Jm Gaming Acum 10 Zile
WTF WAS THE FIRST ONE
Barrenkala Nirmala
Barrenkala Nirmala Acum 10 Zile
Oh helll na oh my god na na no no
Ciel Phantomhive
Ciel Phantomhive Acum 11 Zile
me watching this on a school computer: HA........ woah the kid next to me: ....wtf bro..............WHAT IS THATTT
Meh Gaming68
Meh Gaming68 Acum 12 Zile
Karma? That Badger looking animal just stayed at the road and never jumped out off the way.
Nightjar
Nightjar Acum 12 Zile
uber drivers reading the title: *closes eyes* if i cant see it it doesnt exist!
Kitty Kat
Kitty Kat Acum 12 Zile
thats why nepali windows are awesome
DaisukeT
DaisukeT Acum 12 Zile
OH SHIT
DaisukeT
DaisukeT Acum 12 Zile
Why am i watching this at night...?😫
Honestly A’riel
Honestly A’riel Acum 13 Zile
Yes I have curtains in my room yes I have some of the closing the curtains and no I don't leave my church in at night open
Airin Ariel
Airin Ariel Acum 13 Zile
Yes I have windows but I don’t have curtains but my house is 2 floored :)
Lashawn Wiggins
Lashawn Wiggins Acum 14 Zile
I have four and I keep them shut I close them around like five or 6
I be going like XD when I’m watching yOuTuBe !!!
I be going like XD when I’m watching yOuTuBe !!! Acum 15 Zile
Yes Jay...yes it did...
Jonah Ferguson
Jonah Ferguson Acum 16 Zile
rest in peace grandma
Izzoy _
Izzoy _ Acum 16 Zile
*Jay:* talking about how bald men are usually assholes *also Jay:* “if you’re gonna give him a pseudonym, give him a cooler one than Mark” (not directly quoted, but y’know what I mean) My dad, who is bald and is named Mark, and watched this video with me: 😑
Ben Andersen
Ben Andersen Acum 16 Zile
Did he just grow a full length beard 11:19 pause
Ben Andersen
Ben Andersen Acum 16 Zile
11:19
Xx_ Jasmin _xX
Xx_ Jasmin _xX Acum 16 Zile
I have my curtains closed Day and night
OreoAnimating
OreoAnimating Acum 16 Zile
What did I watch 😰😰🤮 (not the whole video tho)
OreoAnimating
OreoAnimating Acum 16 Zile
What did u watch 😰😰🤮
wiesław wapiennik
wiesław wapiennik Acum 17 Zile
Hey Jay I have a stroy that happend so wen I was slpping then I sa slander mean in my windo I was frosen and I talk I dont know why I talk to him so in the next night slander mean was in in the windo again and I will remember this all of my life the end so what do you think Jay?
Chunkobutt
Chunkobutt Acum 18 Zile
I don't leave my cutains open at all. I also keep my door shut and lights on all night and day
zuri Servamp
zuri Servamp Acum 18 Zile
we just found the fake Jackson!
3D4ÁÇ0
3D4ÁÇ0 Acum 19 Zile
Yo how does he know about selling organs on the black market
Kevin Morales
Kevin Morales Acum 19 Zile
I’m sorry 😐
Nannette Abernathy
Nannette Abernathy Acum 19 Zile
Omg I am a big fan
Miss. Editor
Miss. Editor Acum 20 Zile
I'm all alone and in the dark on a bunk bed thx god.
Ashlyn Paige
Ashlyn Paige Acum 20 Zile
I'M MENTALLY SCARRED JAY, SCARRED FROM THE FIRST ONE! I SWEAR I'M MENTALLY SCARRED! 😭😭😭
Chance Zimmerman
Chance Zimmerman Acum 20 Zile
The flavors of the snacks in the back lmao ice flavor, coo coo, salt flavor
Veyron8 zx
Veyron8 zx Acum 20 Zile
19:43 LOlll
Chance Zimmerman
Chance Zimmerman Acum 20 Zile
I have massive black-out curtains so no one's seeing shit in there
Leillani Charles
Leillani Charles Acum 20 Zile
Every single night i all always close the curtains because I was afraid somebody might be watching me but then I realized my house is too high from the ground . So I felt safe but then they were ladders near the side of my house where you could put it on the wall and just climb up and watch me sleep so I kept the curtains closed.
Julianne Marie Bejar
Julianne Marie Bejar Acum 20 Zile
Holy crap I was writing while I was watching this and when that twist came on the grandma I just stopped and look at it with wide eyes because it was just......unexpected.
malmansoori2007
malmansoori2007 Acum 21 o Zi
I love watching his reactions and his jokes are so funny!
zombieslayer !!!
zombieslayer !!! Acum 21 o Zi
9:12 dude be looking like Russman From black ops 2 zombies
Jaylen Martinez
Jaylen Martinez Acum 21 o Zi
The last story is true I googled crest chicken farm and Thairs bin murderes at that farm
G Garmadon
G Garmadon Acum 21 o Zi
I have to windows in my room. I also have light canceling curtains thumbtacked onto them.
orange juice
orange juice Acum 21 o Zi
R.I.P
vollmerbeast
vollmerbeast Acum 22 Zile
Yes
Ognjen Delic
Ognjen Delic Acum 22 Zile
did anyone notice that on 11:18 his beard grew in a second
Thê rêd Firê god
Thê rêd Firê god Acum 24 Zile
The thing did
I'm a waste of space smh
I'm a waste of space smh Acum 24 Zile
The grandma one is really sad. The doctor and the guy killed his mom because He didn't want to admit he was gay and his mom wanted to have grandchildren. I felt so sad when I 1st saw it. Btw I'm copying comments for fun so please don't hate on me
Gaming 25
Gaming 25 Acum 24 Zile
He has saggy nuts bro haha
Marlyn Evangelista
Marlyn Evangelista Acum 24 Zile
wait when jay learned that she really died because of a night mare and said *what a twist* and then learned that the guy and the doctor kissed said again *what a twist*
Marlyn Evangelista
Marlyn Evangelista Acum 24 Zile
i need to erase the first video from my mind it was just so disturbing i got chills i even had the intention to puke
Cecilia Olivera
Cecilia Olivera Acum 25 Zile
"That souded like somebody preades there but cheeks on a. Window" like who thinks of those things
•《Kira Ashlyn》•
•《Kira Ashlyn》• Acum 25 Zile
Imagine your dreaming that you were about to pee but when you woke up you actually pee your pants/shorts That happen to me when I was 7 years old How bout you?
Layla
Layla Acum 25 Zile
I got an entire ass tv in front of my window 😂
BunniezPlay
BunniezPlay Acum 26 Zile
Wat a twist!
Kristiana Rosales
Kristiana Rosales Acum 27 Zile
Jay look like he got bangs 😁
Cheater Cxsh
Cheater Cxsh Acum 28 Zile
I’m black, so I’m DEFINENTLY not keeping my window open.🤣😄😁
Gucci XXXtentcaion
Gucci XXXtentcaion Acum 29 Zile
He did the monster did have saggy nuts
The-Crusty-Tomatos_ UwU
The-Crusty-Tomatos_ UwU Acum 29 Zile
*sigh* she didn’t even finish her crossword puzzle 😔
Josiah Lujano
Josiah Lujano Acum 29 Zile
He grew a beard 11:17
Cute_Dementor
Cute_Dementor Acum 29 Zile
The story where the boy got kidnapped is true. If you look up the sign that Mark saw (Chicken Crest Farm), there was this big thing called the Wineville Chicken Coop Murders. It was the kidnapping and murdering young boys at a chicken farm. Go look it up.
Cute_Dementor
Cute_Dementor Acum 29 Zile
Sorry it's Crest Chicken Farm
Foxy lover2027
Foxy lover2027 Acum 29 Zile
Jay:*yawns* Me:yawn are contagious
Jay Theg
Jay Theg Acum 29 Zile
Saggy nuts had them indeed
CHEESE IS BEST
CHEESE IS BEST Acum 29 Zile
Hi. Hi. Hi HiHiHiHi. Hi Hi. Hi. Hi
Hanging out with Erika
Hanging out with Erika Acum 29 Zile
1. My dad is bald lol 2. Yes the guy that came out of the wall had you know what 3. I have a window in both of my bedrooms, one is on the second floor, but they do both have curtains
the not Mohammad
the not Mohammad Acum lună
Some wise words or helpful words you shall hear 12:40
the not Mohammad
the not Mohammad Acum lună
3:13 WTF?! DID HE SAID?!
A.R.M.Yバネッサ
A.R.M.Yバネッサ Acum lună
yessssss I have my window and curtains wide open at night lol but I live on the second floor so I feel safe enough
Naveah Avila
Naveah Avila Acum lună
Also yes he had nuts🤣
Doi Degeaba S07E01 : Facultatea in pandemie
6:16
Liviu Teodorescu - Vrei Sa Fii? 👰‍♀️
2:12
Liviu Teodorescu
Vizionare 148 K
Dani Mocanu ❌ Coarda 💄 Official Video 4K
3:15
Dani Mocanu © Oficial
Vizionare 3,8 mil
Doi Degeaba S07E01 : Facultatea in pandemie
6:16
Liviu Teodorescu - Vrei Sa Fii? 👰‍♀️
2:12
Liviu Teodorescu
Vizionare 148 K
Dani Mocanu ❌ Coarda 💄 Official Video 4K
3:15
Dani Mocanu © Oficial
Vizionare 3,8 mil
TATA NOCIV M-A RAPIT SI A FUGIT DE ACASA
16:01
Normal Roblox games... but scary
8:02
Flamingo
Vizionare 1,6 mil
PORTALUL lui CARTOON CAT ? Ce DESCOPERIM AICI ?
20:02
Minecraft Mob Hunt...
24:10
GeorgeNotFound
Vizionare 1,2 mil