IT'S THE LAST CLASS TRIAL, THERE A HUGE TWIST & AND I DONT WANT THIS GAME TO END | Danganronpa

   Vizionare 489,790

Kubz Scouts

Acum lună

50k LIKES and i'll release the very last Danganronpa video!! What a fun series, thank you to every one who supported it, much love!
danganronpa game link:
Danganronpa game link:
store.steampowered.com/app/413410/Danganronpa_Trigger_Happy_Havoc/
Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
Follow our Instagram! ► thekubzscouts
---------------------------

We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!

#KubzScouts

Comentarii
nejcgo
nejcgo Acum 4 ore
"den da hope" -Monokuma
PUNG JUN HIN Moe
PUNG JUN HIN Moe Acum 11 ore
mabey makoto was taking the picture
ICE COFFIN DANCER
ICE COFFIN DANCER Acum 14 ore
Let us talk about Mondo scene, he got turned to a butter, which is not considered as a death, why is double death a thing in this game? If a butter is not even a living thing
Kesode Bola
Kesode Bola Acum 14 ore
Hina is lowkey irritating me every trial especially sakura's case
Chello King
Chello King Acum 18 ore
Junko and mukuro have the she same measurements in the same place probably cuz they are twins or maybe just sisters they kinda look alike facially
Sugar Rush Rose
Sugar Rush Rose Acum 20 ore
Everyone: it Junko Me: it’s junk oh
Orange Gaming
Orange Gaming Acum o Zi
23:06, you have seen nothing
LxckyTN
LxckyTN Acum o Zi
Don’t forget to tell a friend that jay from the kubz scoutz is THAT DUDE💣🧨💥
Cadence _
Cadence _ Acum 2 Zile
There's just something so satisfying about when Monokuma is too angry to speak right.
Lightnature15
Lightnature15 Acum 2 Zile
Me: For the last time, it's- Jays: I like to say beyakuya because I know it upsets people. Me: ... Okay, keep annoying them. X)
Amiri
Amiri Acum 2 Zile
1:32:10
Roberta Moraru
Roberta Moraru Acum 3 Zile
junko was an impostor
Mae
Mae Acum 4 Zile
SDR2 SPOILERS damn my man predicted the dr2 ending at 27:18
Kittyco animated
Kittyco animated Acum 5 Zile
I'm at 1:09:11 and idk the full story heres my theory. Junko and mukaro have the same body measurements. Junko wasnt killed by monokuma, instead that was mukaro. And she put the body in the bio lab. The previous wounds were from when she was impaled. When junko died she said something like "this wasn't supposed to happen" possibly meaning her and junk teamed up and junko did a 180 on her , killing her. I'll be back when stuff is revealed but this is my theory for now
The Two Amigos
The Two Amigos Acum 6 Zile
Jay to kyoko: 47:04
GrimPetal
GrimPetal Acum 7 Zile
Why is hina so close to the elevator buttons?
Thatpunygirl___149 Yes
Thatpunygirl___149 Yes Acum 8 Zile
Wait a minute so there’s nine bodies in those fridge things right? Sayaka Leon Mondo Chihiro Taka Hifumi Celeste Sakura And Mukuro just now My question is Mondo was turned to LEGIT BUTTER during his execution so how sway? Monokuma just slap some butter in one of the fridges and call it a day? Also how the hell did he fit HIFUMI AND FRIGGEN SAKURA-
Ireallydunnololz
Ireallydunnololz Acum 9 Zile
I JUST GOT AN ADD ABOUT BUTTER CHIPS NOW IM SAD AGAIN
yunotastic
yunotastic Acum 9 Zile
God my blood is boiling with yasuhiro's idiotness
Revvy
Revvy Acum 10 Zile
Spoilers for SDR2: Jay: "What I'm thinking is that they're having an out-of body experience. Their bodies are somewhere else. Kinda like the Matrix." Boy predicted the plot twist for DR2 while playing DR1.
Bacon girl Chynna
Bacon girl Chynna Acum 10 Zile
Wait that person with the glasses is my profile..
Joseph McKernan
Joseph McKernan Acum 10 Zile
Tbf to Hiro he was the prime suspect 3 times. I get it totally.
JOLANDYFORLIFE _BTSARMY
JOLANDYFORLIFE _BTSARMY Acum 10 Zile
the fact that i knew junko switched with mukoro in the beginning was because her accent was off shocks me
roolinguu THUNDA
roolinguu THUNDA Acum 11 Zile
jay : ok so its just mokono and mokuna wait- did i just say mokono mika- just forget about it
Hypno Kid
Hypno Kid Acum 11 Zile
Mondo butter in the fridge
kyxs
kyxs Acum 11 Zile
Is no one talking about how creepy Junko looked in her death picture-
Olivia Moody
Olivia Moody Acum 11 Zile
All the comments: funny, cute, and wholesome Jay: I’m a convicted killer
Ben Vogelpohl
Ben Vogelpohl Acum 11 Zile
"I put the DVD in the DVD player." *AD*
•cxcoɛ sīīmp•
•cxcoɛ sīīmp• Acum 11 Zile
So Junko WAS the impostor because, first of all she switched places with Mukuro at the beginning and since nobody knew eachother (memory loss) none of them would have known. And since half and half aka Monokuma was protecting Junko's true identity, that means all three of them were working together but Junko betrayed Mukuro so she wouldn't die first, and when it was the real Mukuros death time, Junko used her body to cover up. Maybe Half and half wanted to cover Junko's tracks so that's probably the reason why her face wasn't showing in ANY of the group photos. Clever bastard...
Mystiç Meteørite
Mystiç Meteørite Acum 12 Zile
*SPOILERS **56:34* THAT HAS TO BE JUNKO BC THE WOUNDS LOOK LIKE WHERE ALL THOSE SPEAR THINGS SHOT INTO HER RIGHT? Wait wait- was it Mukuro dressed up AS Junko?
Alyan Almsafra
Alyan Almsafra Acum 12 Zile
Is it just me but danganronpa explains how real school is 🌟 prison 🌟
• K0:R0 PM •
• K0:R0 PM • Acum 12 Zile
Mondo butter be stuck in that refrigerator reaaaaaal good-
Ash Ketchup
Ash Ketchup Acum 13 Zile
tfw jay unintentionally predicts the exact ending of danganronpa 2
prism 1
prism 1 Acum 14 Zile
The music bop
Leila Wilson
Leila Wilson Acum 17 Zile
does that mean "junko's" b00bs were fake cuz the dead body kinda flat
Leila Wilson
Leila Wilson Acum 17 Zile
1:18:56 hifumi's pants
からさきKati
からさきKati Acum 17 Zile
I am a little disappointed in Jay... Even I got nearly everything... But still its still a great vid! Just like every other viedeo he makes.
Saiowonjis
Saiowonjis Acum 18 Zile
my mans guessed the plot of sdr2 at 29:02
Táooo Mềuu
Táooo Mềuu Acum 18 Zile
27:25 !spoiler! *the fact that he just pointed out the whole super daganronpa 2 content is truly amazing*
Theswagbakin 123
Theswagbakin 123 Acum 18 Zile
If people are wondering this game is a show you can actually watch
Idk Man
Idk Man Acum 19 Zile
Technically there should be only 8 slots because mondo was turned into butter so he don’t have a corpse-
Kaitlin Steger
Kaitlin Steger Acum 17 Zile
Well... You don't want that butter to melt, do ya?
All and Nothing
All and Nothing Acum 19 Zile
Hearing that classic "No, that's wrong! " After coming from SDR2 is amazing
jAde
jAde Acum 19 Zile
me whos watched the anime knowing the answers: 🧍🏼‍♀️
Reneesme Cullene Caintic
Reneesme Cullene Caintic Acum 20 Zile
Ay *THAT DUDE* can you play the danganronpa v3 its great and its nice with different characters
Kirby
Kirby Acum 21 o Zi
When he said the ‘thats what she said’ i thought he was going to change it to “thats what Toko said"
Oriyami
Oriyami Acum 21 o Zi
THATS WHY JUNKO SAID “This wasn’t supposed to happen!” JUNKO PROBABLY ASKED TO SWITCH AS LIKE A JOKE OR SOMETHING BUT THEN SHE GOT KILLED AND SHE WAS LIKE
Oriyami
Oriyami Acum 22 Zile
Why is it called a school when they don’t even teach or learn. The whole day they just walk around or do whatever they want
Bunz Bunz
Bunz Bunz Acum 22 Zile
Watching this at midnight is so scary wtff. This aint a horror game but it feels like it :
iii lolo
iii lolo Acum 23 Zile
1:07:13
iii lolo
iii lolo Acum 23 Zile
1:60:03
Ashlyn Phoenix
Ashlyn Phoenix Acum 23 Zile
Um, what kind of drugs was jay on when he recorded this?😭
A Random Wolfman From Darkwood
A Random Wolfman From Darkwood Acum 23 Zile
Monokuma may be an evil little shit, but I kinda lowkey love him.
Life of Anime
Life of Anime Acum 23 Zile
Makoto so hot on the track my guy is sweatin bullets
Mr. Multiverse
Mr. Multiverse Acum 23 Zile
On behalf of the Danganronpa fanbase, I give you the title *Jay, That Ultimate Dude*
no this is patrick
no this is patrick Acum 24 Zile
27:28
Finlay Griffiths
Finlay Griffiths Acum 25 Zile
The first argument hurt me eyes case I had headphones on
Kokichi ouma
Kokichi ouma Acum 25 Zile
Hi dont press read more unless you finished the video I guess I feel like the only reason 9 lights were on because they couldn't get mondos body in there...right? I mean he is butter that would make more sense. But whatever
Kokichi ouma
Kokichi ouma Acum 26 Zile
10:09
Dapper The Annoying Kid
Dapper The Annoying Kid Acum 27 Zile
*Everytime the bell is heared* Jay: DING DONG BING BONG BABY
n a v a r r o
n a v a r r o Acum 27 Zile
25:02 He just figured out SDR2
Song Bazemore
Song Bazemore Acum 27 Zile
Bout Yo Fauja
K4L
K4L Acum 28 Zile
Give a like to Jay if you feel sorry for him losing his bros
Thomas Burns
Thomas Burns Acum 29 Zile
I've been watching you for years and this is legit one of my favorite playthroughs you've ever done !!!
Meghan Kolenda
Meghan Kolenda Acum lună
11:51 Me: Wait a damn minute... *checks on the other video* Me: MAKOTO ONLY SAID 6 NAMES!!! Also me: There is sixteen students and 16 - 9 is 7... ANOTHER PERSON IS STILL ALIVE
Garfield
Garfield Acum lună
Jay: I DONT WANT THIS GAME TO END! Jay in Danganronpa V2: So originally I wasn’t gonna play this game-
Garfield
Garfield Acum lună
Damn, he’s really glad he got that first truth bullet action lmao
jichu’sTea
jichu’sTea Acum lună
Mukuro and Junko are non-identical twins 🌚
Sugardust
Sugardust Acum lună
BRO OMG I JUST REALIZED THE RIGHT HAND DONT GOT THE TATTOO LOL (Reffering to the image of the masked person holdin the knife)
Autumn Shoemaker
Autumn Shoemaker Acum lună
41:50 "E as in eeeeee" Ah yes, the e here is made out of e
Senpai Blue
Senpai Blue Acum lună
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawawawawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!?!?!
MT. PENGUIN
MT. PENGUIN Acum lună
If you pay attention too dis game its so addicting Im screaming jay no jay no jay no Jay no omg jay your wrong You when jay is wrong:comment
RNG_snake 28
RNG_snake 28 Acum lună
I just watch the anime on Hulu
Kuwabara Kazuma
Kuwabara Kazuma Acum lună
“You’re guts will be spilt and eaten by a pack of wolves!” Danganronpa Characters:🙂
Certainly11 Suspenseful22
Certainly11 Suspenseful22 Acum lună
Monokuma: maybe the *hips* Me: no, *hips don't lie*
Wilbert Roca Alvarez
Wilbert Roca Alvarez Acum lună
You should play Danganronpa Ultra Despair Girls , it goes along to Makoto fam
Ethan Kray Khayad
Ethan Kray Khayad Acum lună
Hold up is toke in lpve with mukuro
Cåbün ĞMÆ
Cåbün ĞMÆ Acum lună
2:13 Me if i got that photo : Ugh how come i coudnt be apart of this photo?! (I mean the charater we are playing as , why isnt he in the photo.)
Androgynous Bastard
Androgynous Bastard Acum lună
2:25 MY BABIES I MISS THEM SO MUCHH
Rσʂα
Rσʂα Acum lună
donkey x shrek change my mind🥱
Meme Approved
Meme Approved Acum lună
Bro wait, in the morgue if they open up Mondo’s freezer is it just gonna be a stick of butter?
Super wolf The Ezio Auditore
Super wolf The Ezio Auditore Acum lună
SHIET I WATCHED THE LAST EPISODE THINKING IT WAS THE 17TH VIDEO DAMN THAT FIRST PLAYLIST
Diamond Iceida
Diamond Iceida Acum lună
Monokuma: Junkos my secret identity? Anime watchers: mhm
JENNIE!3
JENNIE!3 Acum lună
Isn’t Junko and Mukuro sisters in the real anime show...?
The gay cousin
The gay cousin Acum lună
You're acting like the 6th trial is actually a memorable trial
kdawgmittens gaming
kdawgmittens gaming Acum lună
I thought it was. A matrix on the first episode lol
sun :3
sun :3 Acum lună
why are they nine lights if mondo is a big stick of butter? he doesn’t need a whole ass fridge when he could just be in the kitchen.
y e s
y e s Acum lună
Jay where’s the fish :(
Just C4
Just C4 Acum lună
So what's in Mondo's fridge? Lol just a container of butter???
Izumi Midoriya
Izumi Midoriya Acum lună
OMFG!!! Is this the game version of Dora the Explorer!? Bcuz when I tell you I've been screaming at this screen for like every other Minute... I wouldn't be lying...!!
Sakura Onnetero
Sakura Onnetero Acum lună
While i was watching this the song "another one bites the dust" played in the backround.. cool eh?
game falor
game falor Acum lună
Who else just loves how long hiro looked shocked cuz he never talked and could change the sprite lol
Shadow Rose
Shadow Rose Acum lună
When jay said he thought it was like a matrix situation, I literally screamed cuz he literally just spoiled the whole plot for sdr2 lmao I wonder if he’ll remember what he said about that when he plays the ending of sdr2 hahaha
Shadow Rose
Shadow Rose Acum lună
Same thing for when he said in an earlier episode that he thought byakuya and kyoko were the other main characters along with makoto eeeeee lol
Chyna Whitfield
Chyna Whitfield Acum lună
Spoiler for Super Danganronpa 2: The fact that Jay keeps predicting things like the fact that there are 2 realities coexisting and the one that he's playing right now, is not real and their bodies are somewhere else *sweats* I love this man ;-;
Ymoian _*
Ymoian _* Acum lună
0:58 Jay: he ran away like a frightened animal? Like a frightened Chihuahua *YEAN YEAN YEAN* Jay is such a dork 😂😂😂
E
E Acum lună
Not lying Monokuma kinda sounds like Mickey Mouse
E
E Acum 14 Zile
@Gundham Tanaka well it kinda does or it’s just me hearing things
Gundham Tanaka
Gundham Tanaka Acum 14 Zile
not really
SG W
SG W Acum lună
If I were Makoto in this situation, I wouldn't be so easily distracted
SweaterWeather Aka_UwU_Master
SweaterWeather Aka_UwU_Master Acum lună
YBAHA
okay
okay Acum lună
i call byakuya “byakOoOkoOyOo”
jxnniesdaya uwu
jxnniesdaya uwu Acum lună
ITS 10 DUMMY 9 KIDS DIED SO FAR
an apple
an apple Acum lună
*Tell em makoto*
The Motans - Astrologic Vorbind | Official Video
3:14
THE MOTANS Official
Vizionare 1,8 mil
Insula
3:12
The Motans - Topic
Vizionare 163 K
Obsesia (feat. Zanni)
2:14
Bogdan de la Ploiesti - Topic
Vizionare 175 K
THE END - Danganronpa
2:20:31
Bijuu Mike
Vizionare 625 K
CANT. STOP. LAUGHING | Henry Stickmin Collection
49:46
The Motans - Astrologic Vorbind | Official Video
3:14
THE MOTANS Official
Vizionare 1,8 mil
Insula
3:12
The Motans - Topic
Vizionare 163 K
Obsesia (feat. Zanni)
2:14
Bogdan de la Ploiesti - Topic
Vizionare 175 K
AMONG US SONG (OFFICIAL VIDEO) @SWISHER
2:37
Among Us - Bad Timing Compilation #3
6:31
Cristi123
Vizionare 2,5 mil
CARTOON CAT ÎN Among Us!! *impostor*
11:50
MARIUS IANCU
Vizionare 29 K